FANDOM

Wonsz
WONSZ
ON

Rasa:

wąż

Cel:

Zjedzenie świata

Jormungand (zwany też Midgardsorm, Midhgardhsormr, Midgårdsormen, Apophis, Zygarde), potocznie Wonsz - istota, która ma mieć ważną rolę w Ragnaroku - końcu świata według wikingów.

O nimEdytuj

  • Egipcjanie nazywali go Apophisem, przedstawiając go jako głównego rywala boga Ra.
  • Odyn kazał go wrzucić do oceanu, gdzie wąż zaczął rosnąć.
  • W dniu Ragnaroku ma wyjść z oceanu. Będzie wtedy tak duży, że będzie mógł otoczyć cały świat.
  • Zjadł Panów z Gazowni.
  • Zjadł Thora, choć według mitów ten miał go pokonać.
  • Jego przybycie zapowiedział Infinemundi.
  • Jego pseudonim "Wonsz" wymyślił (najprawdopodobniej nieświadomie) Infinemundi.
  • Miał pojawić się 22.02.2014, ale plan Wilczka zadziałał. Poziom poezji forumowiczów dobił biednego Jormunganda i ten stwierdził, że nie chce tego jeść. Najwięcej przyczynił się do tego Żelibor Art (na forum Z. Art), nazwany zbawicielem narodów i Apokaliptycznym Żartownisiem.
    • Wiersze napisali w ramach Konkursu Z. Art, Autor8, Czarnoksieznik, Kretes102, dawid6 i AdamZet27 (ułożono od najlepszego do najgorszego zdaniem czempionowskiego Kretesa).
  • Według Fenrise, Heavensiss zamknęła go w terrarium i kazała mu jeść sałatę.
  • Cisz przewidział, że Wonsz nigdy nie wyjdzie z terrarium i nie zje Awtora9.
  • Przyszedł 31.08.2014 na forum. Miał nick "WONSZ". Marudził, że nie dostał sałaty. Chciał zjeść wszystkie szkoły.

Proroctwa userów o WenszuEdytuj

Takie słowa mówili userzy, gdy byli w tzw. prorockim uniesieniu:

WONSZ ZJE POCIONK! NAJPIERW ZJE MĄTKA. PÓŹNIEJ ZJE API, CHYBA, ŻE JĄ CZARNY OCHRONI. NA KOŃCU ZJE SAMEGO SIEBIE I SUTUR WSZYSTKO SPALI. WTEDY ZJE TEŻ KRETESA102.