FANDOM

Kościej

Rasa:

Kościotrup/Kryształy

Miejsce zamieszkania:

Martwe Równiny

Wiek:

?

Ranga/tytuł:

Władca rzeczywistości

Kościej - potężna istota, która ma jakiś związek z Królem Śmierci, prawdopodobnie jest jego panem. Tytaniczny patron Czarnoksiężnika.

OpisEdytuj

Kościej, przez niektórych błędnie zwany Śmiercią, komfort znajduje jedynie w stanie absolutnej niezmienności. Oznacza to w praktyce, że nie przepada za wszystkim, co żyje, gdyż jest to niepotrzebna komplikacja we wszechświecie. Jednocześnie jest nieskory do podejmowania jakichkolwiek bardzo aktywnych działań. Jego wymiar jest znany jako Martwe Równiny. Panuje nad porządkiem i spokojem. Przybiera postać szkieleta lub wirujących mas kryształów.

Na forumEdytuj

Przyszedł na forum 1.11.2014. Szukał Anarchii, by zabrać od niej jego czaszkę. Powiedział również, że Nestardielowi nie stanie się żadna krzywda... do czasu jego końca. Kościej uważa Pierwsze Narzędzia za zabawki. Poinformował również użytkowników, że wkrótce wszyscy zginą. Podziękował im też za to, że uważają go za najlepszego władcę.

24.12.2014 Ż. Art wspomniał o Wiedźmikołaju (postać z książek T. Pratchetta). Chwilę później przybył Kościej, przebrany w strój Świętego Mikołaja. Kret próbował go przekonać do podróżowania po świecie wozem zaprzężonym w cztery knury. Kościej nie rozumiał jednak o co chodzi. Pokłócił się z Nestardielem, zirytował się zachowaniem Grincha i sobie poszedł.

Władcy Rzeczywistości
Władcy Arcyrzeczywistości Heavensiss i Theoseres, Leviathan, Azenesai, Nestardiel
Generacja Pierwsza Cesarz Fiction, Wieczny Mrok, Twórca, Kościej, Przypadek, Świetlista Pani, Fortuna
Generacja Druga Ares, Matka Natura, Mania, Euforia i Paranoja, Sekret, Patrzący, Lodoczłek, Różana
Generacja Trzecia Morkroj, Szeptacz, Wróżka Chrzestna, Pan Paktów, Zapomniany, Smok, Zegarmistrz