FANDOM

Boczek
Boczek
Czyste zło

Rasa:

Mięso, ewentualnie resztki wieprza

Miejsce zamieszkania:

?!

Przyjaciele:

Kiełbasa, Boczke, Pasztete, Lord Boczuś, Mątek (dawniej), być może Lobon

Wrogowie:

Forum Przygody Reksia, Inkast BANk, Kiszka

Boczek, Succidia - krystalicznie czyste zło, pan wszystkich spamerów, ojciec chrzestny większości złych ludzi. Jego panem jest Boczke. Prawdopodobnie jest władcą Arcyrzeczywistości, o wiele potężniejszy od Heavensiss, Azenesaia i Leviathana. Uwolnione przez admina Nieznanego. Został wspomniany w rozdziale drugim Amo placentae!, który brzmi "Et dominum meum Succidia est!" (dosłownie "Moim panem jest Boczek!").

HistoriaEdytuj

Nikt nie wie, skąd wziął się boczek, no może oprócz pewnego nietypowego rzeźnika. Pojawił się na Ziemi kilka eonów temu, mniej więcej pod koniec archaiku, czyli dużo później od Boczke. Od zawsze był zły i manipulował niewinnymi istotami, by zaspokajać swoje sadystyczne pragnienia i potrzeby.

Boczek został pierwszy raz pokonany przez Jezusa Chrystusa. Kontrolował w owych czasach ciało świni, wtedy zaś Mesjasz kazał Legionowi złych duchów wstąpić w trzodę świń i się utopić. Wtedy też Boczek strzelił focha i zrozumiał, że nikt go nie kocha (Mk 5.1-20, Łk 8.26-39).

Boczek ponownie został zmasakrowany w 30.08.2006.
Fakt

Popularna gazeta Fakt o tym wydarzeniu.

Zrobił to anonimowy bohater.

Boczek jednak został uwolniony przez Kiełbasę. W 2013 roku zaatakował Forum Przygody Reksia. Prawdopodobnie anonimowy bohater pochodził właśnie z tego forum. Opętał on Mątka i Kretesa102. Kretes102 założył sobie multikonta i zaczął przez nie wszystkich obrażać, głównie Mątka i Autora8. Podszywał się pod zbanowanego niedawno Traktora. Mątek pod wpływem boczku wymyślił wtedy "Śmierdzisz boczkiem" i "Tępa dzida". Zaczęło go ponosić. Kretes został zbanowany i uwolniony spod złych wpływów boczku. Mątek zaś aż do lipca był wiernym sługusem złych mocy (sytuacja ta stała się w maju). W lipcu zbanowano go i zacenzurowano imię "Boczek" - zastąpiono go "Mięsem Zakazanym". Część Mątka jednak nie chciała się dać uleczyć, wyruszyła ona do Japonii. Całkiem przypadkowo potrącił ją Wiesiek, który przejechał na czerwonym świetle. Reszta Mątka znów była dobra.

Boczek jednak się nie poddał. Opętał lobona i zmusił go, by splagiatował pewną pracę i wysłał ją jako "swoją" do Nieznanego, gdyż ten prowadził rekrutację do Gwardii Reksia. Zakończyło się to banem. Jak na razie po lobonie słuch zaginął.

12.07.2014 administrator Nieznany zdjął cenzurę na wyraz "boczek", co może przynieść tragiczne skutki...

Jak go pokonać?Edytuj

Jedynym sposobem na przepędzenie boczku jest zacenzurowanie jego imienia i zastępowania go "Mięsem Zakazanym". Jak na razie to jedyny sprawdzony sposób.

Aby kogoś uwolnić spod wpływu boczku, trzeba go zbanować.